Witam Wszystkich rodziców dzieci sześcioletnich. Chciałabym nawiązać kontakt z rodzicami dzieci w wieku 6 lat, które przystąpiły o rok wcześniej do nauki w klasie I. Prowadzę badania, które dotyczą dojrzałości społeczno - emocjonalnej dzieci sześcioletnich. Na celu mam sprawdzenie czy Państwa pociechy są na tyle dojrzałe, by sprostać wymaganiom współczesnej szkoły i podstawie programowej. Liczę na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
6latekwszkole
(7 posts) (6 voices)-
Posted 8 months ago #
-
Witam ja wysłałam 5 latka do zerówki ale nie jest emocjonalnie dojrzały by od września iść do 1 klasy
Posted 5 months ago # -
Witam rodziców wszystkich przedszkolaków :) Jestem studentką III roku socjologii i pisze pracę licencjacką na temat obniżenia obowiązku szkolnego. Chciałabym poznać Państwa opinie na ten temat, dlatego zainteresowanych zapraszam do udziału w badaniu za pomocą krótkiej ankiety. Uzyskane wyniki wykorzystam wyłącznie do celów badawczych. Poniżej podaję linka:
http://www.ankietka.pl/ankieta/40789/opinia-rodzicow-na-temat-obnizenia-wieku-szkolnego.html
Dziękuję za uwagę :)
Posted 4 months ago # -
Będę się powtarzać, ale niestety przez sześciolatków moje siedmioletnie dziecko będzie poszkodowane. Mam starsze o rok, które ma normalne książki - nie dla dzidziusiów - kończy właśnie 1 klasę i umie więcej niż ja w jego wieku. czyta płynnie, zna cały alfabet, dodaje, dzieli mnoży itd. Kiedy moje młodsze skończy 1 klasę będzie umiało liczyć do 15?!
TRAGEDIA!!!!Posted 3 months ago # -